AffaldsAPP

AffaldsApp er navnet på den løsning, som vi har leveret til en række kommuner og renovationsselskaber. Samlet set har AffaldsApp opnået mere end 215.000 downloads (pr. februar 2023) siden starten.

 

Løsningen består af en App, der henvender sig til kommunernes borgere, og som kan benyttes til at blive informeret om og give besked om diverse affaldsordninger.

Informationen tager udgangspunkt i borgerens egen adresse og de tilmeldte ordninger på adressen.

Appen leveres i native versioner til iOS og Android, og kan downloades fra AppStore og Google Play.

App'ens funktioner 

På nuværende tidspunkt er der i AffaldsApp bl.a. implementeret disse funktioner: 

  • Ordningsoversigt

  • Tømmekalender

  • Genbrugspladser

  • Miljøstationer / igloer

  • Sorteringsguide

  • Storskraldsbestilling

  • Farligt affald / miljøkasse bestilling

  • Ændringsanmodning

  • Manglende afhentning

  • Driftsbeskeder

  • Beskedservice

  • Nyheder

  • Genbrug 24-7

  • AffaldsShop og Asbest sække afhentning

  • Kontakt information og formular

  • Bestilling af sækkeruller

  • Bestilling og betaling af beholdervask.

Data er integreret med kundernes backend-systemer fra WSP (tidligere Orbicon) (NetDialog og InfoVision), RINA Digital Solutions (tidligere Logimatic) (Renomatic), Sweco (Renoweb) eller Axla (AffaldOnline) , men kan i princippet integreres med alle relevante backend-systemer, der tilbyder et passende API eller webservice. Der er ligeledes fuld integration med funktionerne i AffaldsCMS.

Moduler

Løsningen er opdelt i to moduler: BASIS og EKSTRA, og disse kan leveres i en kombination med de funktioner, der er relevante.

Referencer

Hele løsningen er udviklet med og benyttes af Randers Kommune, Frederiksberg Kommune, Renosyd, Kolding Kommune, Thisted Kommune, Revas, Nordfyns Kommune, Nomi4s og senest Fredericia Kommune.

Prøv en demo

Det bedste er at downloade en af versionerne fra AppStore eller Google Play.