AffaldsAPP

AffaldsApp er navnet på den løsning, som vi har leveret til en række kommuner og renovationsselskaber. Samlet set har AffaldsApp opnået mere end 100.000 downloads (pr. juli 2019) siden starten.

 
IMG_20180220_151103.jpg

Løsningen består af en App, der henvender sig til kommunernes borgere, og som kan benyttes til at blive informeret om og give besked om diverse affaldsordninger.

Informationen tager udgangspunkt i borgerens egen adresse og de tilmeldte ordninger på adressen.

App'en leveres i op til fire forskellige native versioner til iOS og Android, og kan downloades fra AppStore og Google Play.

App'ens funktioner 

På nuværende tidspunkt er der i AffaldsApp implementeret disse funktioner: 

  • Ordningsoversigt

  • Tømmekalender

  • Genbrugspladser

  • Miljøstationer / igloer

  • Sorteringsguide

  • Storskraldsbestilling

  • Ændringsanmodning

  • Manglende afhentning

  • Henkastet affald

  • Driftsbeskeder

  • Beskedservice

  • Nyheder

  • Genbrug 24-7

  • Kontakt information og formular.

Data er integreret med kundernes backend-systemer fra Orbicon (NetDialog og InfoVision), Logimatic (Renomatic) eller Sweco (Renoweb), men kan i princippet integreres med forskellige backends, der tilbyder et passende API eller webservice. Der er ligeledes fuld integration med funktionerne i AffaldsCMS.

Moduler

Løsningen er opdelt i to moduler: BASIS og EKSTRA, og disse kan leveres i en kombination af platforme efter eget valg (minimum er dog iPhone varianten), og med de funktioner, der er relevante.

Referencer

Hele løsningen er udviklet med og benyttes af Randers Kommune, Frederiksberg Kommune, Renosyd, Kolding Kommune, Thisted Kommune, Revas og Nordfyns Kommune. Nomi4s lanceres i september 2019.

Prøv en demo

Det bedste er at downloade en af versionerne fra AppStore eller Google Play.